Kendisi şöyle özetlemiş mimi: Hayal Evimizi-Odamızı-Mekanımızı Tasarlıyoruz! Yazık, bize üzüldüğünden link vermeyi de ihmal etmemiş:)
Benden ne isteğini anlayıp ekranın başına bir geçtim kalkamadım! Acaba bir oda mı yapsam, mutfak mı, yoksa banyo mu diye oynadığım mimarcılık oyununu evdekilere bulaştırmadan da edemedim. Veletler bu sıralar odalarını baştan tasarlamakla meşguller:)
Arada uçuşa geçtim, sonra normale döndüm. Gördüğünüz üzere banyoda karar kıldım. Mimari gözle ne kurallar yıktım, ne potlar kırdım bilmiyorum. Keyfime düşkün insanım, program izin verse ben bu gazla neler yapardım daha...
Programda banyo seçince yapılacaklar belli aslında. Ama ben mesela dolabı diğer görsellerden aşırdım, bitki ve tabloyu da aynı şekilde. E canım bu kadar pencere koydum ışık alsın diye, bitki olur mu olur, dolabı aşırmışım, bir de tablo ve masa lambası da koymaz mıyım!
3D görüntüden sonra bu da 2D hali:
Çakma mimar Semi`nin elinden gelen budur, fazlası çıkmaz! İşim bitmedi tabii, bir de bunu yaymak gibi bir yükümlülüğüm var. (mış, öyle yazmış kendisi) Öncelikle böyle bir şeyden keyif alabilecek herkes yapsın derim. Program basit, adres de şu: http://www.homestyler.com/designer
Görevimi devretmek adına birkaç isim de vereyim konu açılmışken: mesela sevgili Muzurella, Asortik ve Ebygale, ben bir potansiyel gördüm onlarda:)
Son olarak Mr.E`ye sonsuz teşekkürler, böyle yaratıcı mimlerin sonu gelmesin istiyoruz, dileğimiz çoğalarak yayılması, herkesin çakma mimar olması:)
*Başlık Mr.E`den araklanmıştır!
Bir korku filmi izledim
Bildiğiniz gibi Filmekimi başladı. Birkaç tanesini izleme fırsatı yakaladım. Bloğumda daha önce bir belgeselden bahsetmiştim: Cannes Film Festivali`nde özel gösterim kapsamında prömiyeri yapılan"Cennetteki Çöplük" orjinal adıyla "Der Müll im Garten Eden".
Fatih Akın bu konuyu ele alırken tüm yöreyi anlatmış. Yaşayanlarıyla, gençleriyle, festivaliyle, doğasıyla...
Çekimleri 5 yıl sürdüğünden tüm değişimleri izleyip, insanların yaşamına konuk olduk.
Maalesef bir avuç insandık sinemada o da ayrı konu...
Filmekimi, 7 ekime kadar devam ediyor. İstanbul dışında hangi şehirlerde, ne zaman, hangi film gösterimde başta verdiğim linke tıklayıp öğrenebilirsiniz.
Not: Filmde yöre halkına verilen sözlerden biri çöp depolama alanından asla koku gelmeyeceği yönünde. Çözüm olarak ne yapıldığı aklınıza gelmez! Tesis yapılacak denmiş ama tesis falan yok ortada, tonlarca çöp bir sahanın içinde. Etrafı ise ince boruyla çevrilmiş ve oda spreyi kıvamında arada parfüm tıslıyor!!!!
Sinemada bir gülüşme...Oldu mu şimdi? Tam belgesel izliyoruz diye böbürlenirken, böyle komedi unsurları!

